Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak MP3 VIDEO DOWNLOAD

Share
Add
  • Published on May 30, 2018

  • Jom saksikan JANGAN BUAT HAL EP8. Lihat gelagat aksi artis melatah. Dan jangan lupa subscribe Link JANGAN BUAT HAL https://youtu.be/r_n90YVwVto
  • Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak tags

Comments

  • lol 104
    lol 104 9 months ago

    "BANG!".... kedebush masuk air hahahaha

  • Nor Halilah
    Nor Halilah 9 months ago

    Nak cakap ni sian Kat diaorang melatah sepanjang rakaman penat weiii.. Orang lain syok ja gelak.. saya faham perasaan orang melatah nie nasib baik latah saya dah kurang... 😅😅

  • Rudi Hansen
    Rudi Hansen 8 months ago

    Nadia tu melatah btl ke atau buat2. Aku tgk mcm buat2 je. 😂

  • Airul Halid
    Airul Halid 9 months ago

    Ni diorang nj latah dah tak terkawal dah ni...nak gelak tapi kesian juga penat tu asyik kne kacau...

  • Punx Junx
    Punx Junx 9 months ago

    Gelak mcm setan , kalah setan dia gelak

  • mohd Tarmizi
    mohd Tarmizi 9 months ago

    Minit 3.7 best..haha

  • bellaveeful
    bellaveeful 9 months ago

    Bkn takat sakit pipi gelak..siap menangis lgi aku sbb kelakar sgt.. 😂😂😂

  • bellaveeful
    bellaveeful 9 months ago

    Aku tgk ida ni makin krg sikit melatah dia sbb asyik gelak kn yg lain latah sdgkn dia kuat melatah dulu..maybe dh boleh kontrol kot..

  • Affid _Ahil
    Affid _Ahil 6 months ago

    Apasal aq mcm dgr bunyi ayam tgah nk mengeram dn mcm berkokok????... power cara dia ktawa😂

  • umi kalsum
    umi kalsum 9 months ago

    bila mula rancangn ni mcm best ja

  • Faizul Haidi
    Faizul Haidi 8 months ago

    kesian nadia...abis dh keayuan die dicemario oleh latah..xbaik kacau die..

  • lya lyssa
    lya lyssa 8 months ago

    Aku tgelak sbb dgr ida moin gelak...

  • GunGugun
    GunGugun 8 months ago

    aku ketawa dengar kak ieda ketawa

  • Asmidar Haron
    Asmidar Haron 8 months ago

    Hahahaha gelak besar aku smpai terkncing...hahahaha

  • umi kalsum
    umi kalsum 9 months ago

    bila mula rancangn ni mcm best ja

  • Fatin 1999
    Fatin 1999 8 months ago

    Hahaha sakit perut aku gelak humm kesian aku tengok orng yng melatah penat 😂😂

  • naz cyong
    naz cyong 9 months ago

    Jngn dekt dengn aku setan aku takut wahahahahahhaa

  • Yasmin Zulaikha
    Yasmin Zulaikha 7 months ago

    Sakit perut gelak kuat sgt😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Wany Joker
    Wany Joker 9 months ago

    Dengar je ida gelak, sedar2 rahangku dah kat lantai😂😂😂

  • MLB MA
    MLB MA 8 months ago

    3:42