Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak MP3 VIDEO DOWNLOAD

Share
Add
  • Published on May 30, 2018

  • Jom saksikan JANGAN BUAT HAL EP8. Lihat gelagat aksi artis melatah. Dan jangan lupa subscribe Link JANGAN BUAT HAL https://youtu.be/r_n90YVwVto
  • Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak tags

Comments

  • lol 104
    lol 104 11 months ago

    "BANG!".... kedebush masuk air hahahaha

  • Siti Zubaidah
    Siti Zubaidah 3 days ago

    Bawak lh ngucap eida moin...ketawa tu boleh..tpi berakhlaq lh..kau pomp..malulh pd Allah..

  • KartelKausa
    KartelKausa 21 hours ago

    Betul ke melatah? Ke propa je?. Terutama si baju oren tudung hitam tu

  • i am your name
    i am your name 2 weeks ago

    Nak kesian buat ape kat dorang... Nama pon program MELATAH... Sah2 laa tau memang kena kacau.. Dorg xkisah pon.. Korang yg bising knapa.. Adoii

  • Airul Halid
    Airul Halid 11 months ago

    Ni diorang nj latah dah tak terkawal dah ni...nak gelak tapi kesian juga penat tu asyik kne kacau...

  • Chomel S
    Chomel S 1 month ago

    Ntah dah berapa kali aku tengok tetap tergelak besar dibuat oleh dorang ni..adoyaiii 😂😂😂😂

  • Uzair legend
    Uzair legend 1 week ago

    best tgk. kelakar dua org laki ni. tmbah tgk ida moin glk lg.cuma x knal laki latah yg baju hijau last sekali tu. yg pompuan tdung tu tgk mcm tu mcm muka mira filzah. tp dorang kata nadya. than ak pun owh.yelah nadya kot. sbb nadya melatah gak orgnya

  • Doni Alfi
    Doni Alfi 3 days ago

    Hahahaha... Saya ketawa Ampe sakit perut bukan karna yang latah tapi ngeliat mbak yg pake baju kuning ketawa 😂😂😂

  • Nor Halilah
    Nor Halilah 11 months ago

    Nak cakap ni sian Kat diaorang melatah sepanjang rakaman penat weiii.. Orang lain syok ja gelak.. saya faham perasaan orang melatah nie nasib baik latah saya dah kurang... 😅😅

  • Nur Qierah
    Nur Qierah 4 days ago

    Sian pakwe i kena kacau teruk ngn ac sabar je lha syg

  • bellaveeful
    bellaveeful 11 months ago

    Aku tgk ida ni makin krg sikit melatah dia sbb asyik gelak kn yg lain latah sdgkn dia kuat melatah dulu..maybe dh boleh kontrol kot..

  • Rosnah Mahmud
    Rosnah Mahmud 1 month ago

    Sampai keluar air mata aku gelak...tengok dorang melatah🤣🤣🤣

  • Rudi Hansen
    Rudi Hansen 10 months ago

    Nadia tu melatah btl ke atau buat2. Aku tgk mcm buat2 je. 😂

  • umi kalsum
    umi kalsum 11 months ago

    bila mula rancangn ni mcm best ja

  • lya lyssa
    lya lyssa 10 months ago

    Aku tgelak sbb dgr ida moin gelak...

  • firi aldi
    firi aldi 5 days ago

    Buat film ni?

  • Punx Junx
    Punx Junx 11 months ago

    Gelak mcm setan , kalah setan dia gelak

  • bellaveeful
    bellaveeful 11 months ago

    Bkn takat sakit pipi gelak..siap menangis lgi aku sbb kelakar sgt.. 😂😂😂

  • naz cyong
    naz cyong 11 months ago

    Jngn dekt dengn aku setan aku takut wahahahahahhaa

  • Rais Abidin
    Rais Abidin 1 month ago

    😄wakakakaka...