Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak MP3 VIDEO DOWNLOAD

Share
Add
  • Published on May 30, 2018

  • Jom saksikan JANGAN BUAT HAL EP8. Lihat gelagat aksi artis melatah. Dan jangan lupa subscribe Link JANGAN BUAT HAL https://youtu.be/r_n90YVwVto
  • Artis Melatah! Jahat AC Mizal Kacau Artis Lain Dan Ieda Moin Tukang Gelak tags

Comments

  • Nak cakap ni sian Kat diaorang melatah sepanjang rakaman penat weiii.. Orang lain syok ja gelak.. saya faham perasaan orang melatah nie nasib baik latah saya dah kurang... 0001f6050001f605

  • "BANG!".... kedebush masuk air hahahaha

  • bila mula rancangn ni mcm best ja

  • Gelak mcm setan , kalah setan dia gelak

  • Minit 3.7 best..haha

  • Ni diorang nj latah dah tak terkawal dah ni...nak gelak tapi kesian juga penat tu asyik kne kacau...

  • 3:42

  • ieda gelak dh mcm ayam bertelur..hahaa

  • Jngn dekt dengn aku setan aku takut wahahahahahhaa

  • bila mula rancangn ni mcm best ja

  • Dengar je ida gelak, sedar2 rahangku dah kat lantai0001f6020001f6020001f602

  • Sakit perut gelak kuat sgt0001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f6020001f602

  • Aku tgelak sbb dgr ida moin gelak...

  • bila nk msok yg full ni

  • Hahahaha gelak besar aku smpai terkncing...hahahaha

  • Byk ketawa sok lusa berduka.. sekadar jenaka..oops oppa!

  • gelak dia tak boleh belar haha

  • aku ketawa dengar kak ieda ketawa

  • Nadia tu melatah btl ke atau buat2. Aku tgk mcm buat2 je. 0001f602