Gani Müjde yarışmada neler yaşadı? MP3 VIDEO DOWNLOAD

Share
Add
  • Published on Jul 21, 2018

  • Demet Akbağ ile Çok Aramızda YouTube Kanalına Abone Ol → http://showtv.tv/sLkF01 Bir bilgi yarışması programına katılan Gani Müjde, birbirinden çetrefilli ama bir o kadar da eğlenceli sorular karşısında soğuk terler döktü. Gani Müjde’nin bilemediği her soru karşısında ceza alan ekip arkadaşı ise durumu daha da zorlaştırdı. Fakat Gani Müjde’nin bilmediği bir şey vardı, o absürt soruların hepsini Demet Akbağ ve ekibi hazırlamıştı.
  • Gani Müjde yarışmada neler yaşadı? tags

Comments

  • Bence şaka turgut beye yapilmis0001f6020001f602

  • çok şaçma olmuş şakaya benzer bir yanı yoktu

  • en sıkıcı şakaydı

  • Final olmasin diyenler like

  • Ilker ayriga saka yapin

  • bunun nesi şaka

  • bu yarışma formatı tutar yalnız

  • Bu şaka değildiki yaa şaka neresinde izledim izledim anlamadım ki

  • aq ben ünlü olsam bana yapıldıgını anlarım hep kel abiden tanırım aq

  • çokta iyi şaka değildi diğerlerine göre

  • Final olmasa keşke

  • Demet abla hadi be kalp at be abla azeriyim

  • 2 ŞARTIMI YERİNE GETİRENE PANELDEN 300 ABONE YOLLUYORUM

  • en boktan şaka

  • Belgeseli genelde ben izlerim niye bilemiyorum anlamadim diyor kiyamam ya ...

  • kalp atıp çıkıcam

  • İstanbul Çağdaş Drama Derneğinden Pınar Saatçi'yi performansından dolayı kutluyoruz. Önce figüran sonra diziler inşallah :D

  • turgut abi mükemmel oyuncu hareketleri mimikleri onun olduğu şakalar ayrı kahkaha atıyorum

  • Ümit erdim ne kadar zayıflamış bunee

  • Pınar Saatçi Harika, gurur duyduk...