Lonzo Ball SHOCKS His Baby Daughter After PRANKS Entire Pistons With ShowTime! MP3 VIDEO DOWNLOAD

Share
Add
  • Published on Jan 9, 2019

  • Hit The Notifications Bell So You Won't Miss Anything About NBA Subscribe this channel Now!
  • Lonzo Ball SHOCKS His Baby Daughter After PRANKS Entire Pistons With ShowTime! tags

Comments

  • Yeah I'm sure that infant was really blown away

  • Are we just gonna ignore mcgee’s face on the ball?

  • Lonzo boy is like a wind it always changes rythm sometimes a bust sometimes he plays like a Superstar

  • Anyone saw the ball hit javale McGee when he blocked it

  • SHOCKS his baby??? Really? 0001f6020001f6020001f602 Yo! This page’s lazy writing with their captions are really getting out of hand. Haha goodness!!! 0001f6020001f6020001f602

  • La crowd be gettin hype everytime lonzo makes a lil play..they really want him to be great

  • SHOCKS?? PRANKS?? really nigga -_-

  • He gotta ball for that paychecks for 18 years

  • That the gold digging baby mama baby?

  • Zo can pass on dime... he needs to just pass the ball into the hoop and not think of it as a shot.

  • Lonzo fire! And its a girl not a boy lol baby daughter

  • Zo that type of player than can go from bust to all star on back to back plays, if he finds his stride and can become consistent he can be be an all star player for sure

  • I just saw shaqtin a fool on mcgee

  • Poor lonzo having a gold digger as his kids mum

  • Hope lonzo has learnt his lesson with the baby mama, (she apologized for calling him a deadbeat ) Denise is sleek, probably plotting how to get preggers again

  • Kuzma dropping 30. He’s easily the second best laker

  • I can definitely see a lot Jason Kidd in him

  • Y'all even hating on the baby like damn you people crazy af 0001f6020001f923

  • WELCOME TO THE TEAM LAVAR !!!

  • How did he prank them exactly?